[orasi] Re: Ν.Φωτόπουλος:Πήραμεδάνειο γιαναμπορούμενα...απεργούμε -

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Nov 2010 11:06:23 +0200

αν είναι ποτέ δυνατόν.. μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο μακρυά μπορούμε να
φτάσουμε εμείς οι έλληνες... καικάθε μέρα γίνεται και μεγαλύτερη αυτή μου η
απορία.. πώς είναι δυνατόν να πάρουν δάνειο για να κάνουν συλλαλητήρια΄τί
είναι το δάνειο΄καραμέλα έχει καταντήσει στα δόντια του κάθε ένα.. δάνειο
για να πάρουμε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο,δάνειο για να πάρουμε μεγαλύτερο
σπίτι,δάνειο για να πάμε διακοπές,δάνειο για να πάρουμε δώρα στις
γιο΄΄ρτές,δάνειο για να πάρουμε ρούχα μάρκας,δάνειο για να κάνουμε το κάθε
τι ,δάνειο ,δανειο,δάνειο για να σώσουμε αυτή τη ρημάδα χώρα που έχει
σταματήσι να παράγει,έχει σταματήσει να νοι΄αζεται για εκείνους που θέλουν
να δώσουν και παίρνει απο αυτόυς πουδεν έχουν τίποτα άλλο να δώσουν...΄και
έγινε υποχείριο  των μεγάλων,των φίλων μας,που θέλουν να μας σώσουν απο την
υποτιθέμενη καταστροφή...με μια τηλεόραση να μας κάνει πλύση εγκεφάλου,και
μας τα περνάνε όλα πως γίνονται για το καλό μας ,όλα για το καλό μας.. η
αγανάκτηση έχει φτάσει στα όρια της έκρηξης.. και τώρα η περαίωση.. ποιός
απο εσάς θα πάει να καταβάλει τα ποσά΄πόσοι έχουν να κρύψουν τις λαμογιές
του΄γιατί έτσι μάθαμε αν δεν κλέψουμε το κράτος δεν είμαστε έλληνε μάγκες
γιατί είναι μαγκιά να κλέβεις το κράτος,να ανακαλύπτεις τα παραθυράκια του
νόμου και να την βγάζει πάντα καθαρή,να γλυτώνεις τους φόρους.. και ίσως
είμαστε πιο χαρούμενοι όταν μας τα τρώνε οι τράπεζες,όταν οι κάρτες είναι
περισσότερες απο του γείτονα,όταν έρχεται το δ.ν.τ. και μας τα τρώει λέμε
και ευχαριστώ που μας έσωσες απο την χροκοπεία΄πώς γίνεται να μας
καταστρέφουν και να βυθίζουν και εμείς να λέμε ευχαριστώ΄ και έρχονται τα
συνδικάτα και δανείζονται για να κάνουν απεργίες και πορείες.. εεεε αυτό
παραπάει αυτές τις πορείς δεν τις θέλω.. δεν θέλω να χρεώνονται για να
υπερασπίσουν τα δικαιώματα μου.. ας μην γίνουν ποτέ όςκοί μου θα κληθούμε
για να πληρώσουμε τα σπασμένα.. ξέρω πως παραφέρομαι αλλα δεν αντέχω να γίνω
ένα μέρος όλων αυτων που δρούν για μένα χωρίς εμενα.. άκουσα πως  τα κόμματα
του λαού μαζεύουν χρήματα για να μοιράζουν φέι βολάν για να αφυπνίσουν το
κόσμο,να μάθουν όλα αυτά  τα άσχημα που κάνουν οι άρχοντες.. τί να τα κάνω
άν έχουν γίνει με δανεικά΄τι να τα κάνω αν πετιούνται στο δρόμο ΄ ποιός απο
εσάς έχει νοιαστεί για αυτά που μοιράζουν στο μετρό΄ ποιός πραγματικά
νοιάζεται για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας΄ποιός μας ρώτησε΄
συγχωρήστε με που μιλώ κατ αυτόν τον τρόπο.. δεν το συνηθίζω αλλα έχω
ξεπεράσει τα όρια της υπομονής μου.. θα μου πείτε εσύ τί ξέρεις ΄ποτέ δεν
βγήκες στους δρόμους ,δεν εισέπνευσες τα δακρυγόνα,δεν αγωνίστηκες..δεν μου
δόθηκε η ευκαιρία ούτε και το επιδίωξα γιατί θεωρώ πως υπάρχουν καλύτεροι
τρόποι για να δείξεις την απογοήτευσή σου,την διαμαρτυρία σου... παρατήρησα
πως κανένας δεν σχολίασε το άρθρο που είχα στείλει τις προάλες και δεν σας
κρύβω πως μου έκανε εντύπωση το γεγονός αυτό.. δεν έκανε σε κανένα εντύπωση
όλα αυτά που γράφουν΄ είναι δεδομένο πως είναι πραγματικότητα και δεν κάνει
εντύπωση ή απαξιείτε να ασχοληθήτε με αυτά΄να μου πείτε και οι συνδικαλιστές
έλληνες είναι.. δεν θα ξέφευγαν απο το κύκλωμα της αρπαγής.. τα είχα
διαφορετικά μέσα στο μυαλό μου αλλά όσο ψάχνομαι ανακαλύπτω πολλά ,πάρα
πολλά και απογοητεύομαι ολοένα και περισσότερο..δυστυχώς.. λένε πως η ελπίδα
πεθαίνει τελευταια αλλά τί γίνεται αν ακόμα δεν έχει γεννηθεί΄΄