[orasi] Re: ΤομέαςΠρόνοιαςΑΜΕΑ

  • From: Σπύρος Σκορδίλης <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Nov 2010 07:35:02 +0200

αποκατάστασης. Οι συνέπειες είναι βαριές για τα Ατομα με Αναπηρία και τις
οικογένειές τους. Αυτή την πολιτική

υλοποίησαν και οι εκλεγμένοι στην Τοπική Διοίκηση των κομμάτων ΠΑΣΟΚ, ΝΔ,
ΛΑ.Ο.Σ., αλλά και οι του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. πιστεύω καλύτερο και εντιμότερο είναι
να πήτε πως στίς επερχόμενες εκλογές μήν ψυφίζετε σύν σίριζα κουβέλη κ.λ.π
και να αναπτίξετε ένα πολιτικό σκεπτικό, που σηκώνη κουβέντα, γιατί μπορή να
είναι και έτσι και αλλιώς, παρά να γράφετε κουταμάρες.