[orasi] Re: ΟμιλίαΑλέκαςΠαπαρήγαστουςανάπηρους

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 2 Nov 2010 00:25:47 +0200

Στον καπιταλισμό, η διαφθορά είναι σύμφυτη της σκέψης και ησκέψη σύμφυτη της
αλλοτρίωσης, της αποξένωσης, της ιδιοτέλειας, της, του ατομικού οφέλους ή,
το κυνήγι του κέρδους και της ιδιοποίησης της εργασίας. Το περί υπαρκτού που
αναφέρεις η διαφθορά ήταν ξένο σώμα, ασυμβίβαστο στοιχείο με τη φύση του
σοσιαλισμού και διαπερνούσε τα μυαλά των ρεφορμιστών κομμουνιστών του
σοσιαλιστικού συστήματος.
Ζώης