[orasi] Re: ΟμιλίαΑλέκαςΠαπαρήγαστουςανάπηρους

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Oct 2010 17:58:03 +0300

Δεν πρέπει αυτό να σου προκαλεί καμία εντύπωση. Η Παπαρήγα στην περισινή
συζήτηση για τον Προϋπολογισμό είχε αναφερθεί για την διαφθορά πως δεν είναι
το κύριο πρόβλημα αλλά ο ίδιος ο καπιταλισμός δημιουργεί όλα αυτά και είναι
το βασικό αίτιο. Είναι προφανές πως όταν κάτι διαπερνά και εσένα ως
οργανισμό γυρίζεις αλλού το κεφάλι και σφυρίζεις τραγουδόντας.