[orasi] Re: Τοτραγούδιτηνκράτησεόρθια

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Oct 2010 00:59:41 +0300

πράγματι η γιώτα ειναι εναςανιδιοτελής και ευγενής ανθρωπος. πράγματι απο
καμμια εκδήλωση δεν εχει πάρει χρήματα, και οχι μόνο,να φανταστειτε οτι
πληρωνει και τονσυνοδό της στις εκδηλώσεις αυτές. στα μπαλέτα της δωρας
στράτου, την εχω παρακολουθήσει επανηλειμμένα με φίλους.οταν τυχαίνει να
τραγουδω μαζί της καπου, το θεορώ τιμή μου να ακούω δίπλα μου μιά τέτοια
φωνη.