[orasi] Re: ηαπίστευτηιστορίατηςσίσσι

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Oct 2010 21:43:53 +0300

καλησπέρα. στο διπλανό μου διαμέρισμα, υπάρχει μιά σκυλίτσα που την λένε
σίση. μιά φορά που ειχε ερθει σπίτιμου η σίση στογιαννάρη απο θεσσαλονίκη,
ξαφνικά η διπλανή μου φωναξε την σκυλίτσα της και απάντησε η σίση. τωρα πως
της ηρθε να απαντήσει,λες και τηνηξερεη αλλη, δεν ξέρω. μαλλον α΄φθόρμητα.
γελάσαμε ομως τόσο εκείνη τη στιγμή. η διπλανή μου εντω μεταξεί δεν το
εχειξεχάσει.