[orasi] Re: Τράπεζαεθνικήςαμετροέπειας

  • From: Κωστούλα Μπαλάσκα <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Oct 2010 09:03:41 +0300

καλημερα. δυστυχως δεν μπορούμε να κα΄νουμε
και πολλά πραγματα. καθε φορα βρισκουμε και αλλη συμπεριφορά απο το ενα
κατάστημα στοαλλο,που σημαίνει οτι κιαπο μας χρειάζεται η ανάλογη. το
προβλημα ειναι οταν θελουμε να παρουμε ενα δανειο.αν μας στείλουν  καποιον
συνεργάτη στο σπίτι, πρεπει να το αποφεύγουμε γιατι δεν το παίρνουμε με
τίποτε. εχω προσωπική εμπειρία σαυτό με την γιούρομπανκ.σου στέλνουν
αρνητική απάντηση χωρις να σου λενε και τον λογο. το καταλαβαίνεις  απο
μονος σου.  συμφωνωμε τον σπύρο  που λέει να πηγαίνουμε σε αλλο κατάστημα. η
σιτυμπανκ εφαρμόζει αυτο που λεει η εθνική χρησιμοποιει δυο μάρτυρες απο
τους υπαλληλους. το εχω ζήσει κιαυτό.---- Original Message -----