[orasi] Re: Κραυγήαπόταάτομαμεπροβλήματαόρασης

  • From: Στάθης Ζ. <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Oct 2010 19:25:42 +0300

Δεν μπορώ να διαβάζω μπούρδες. Απ' όπου και να το πιάσω είναι όλο μια
μπούρδα. Όχι μόνο αυτό, αλλά Όλα αυτά περί παγκόσμιων ημερών μπριζόλας,
πεολειξίας, λευκου μπαστουνιού κ.ο.κ.. Θες να στο αναλύσω παράγραφω
παράγραφω?
Ππότε θα καταλάβουν άτομα εγωπαθή και εγωκεντρικά που το μόνο που τους
νοιάζει είναι η προσωπική τους προβολή ότι η τύφλωσή τους και όχι η
προσωπικότητα τους είναι αυτή που τους δίνει βήμα στα μμε? Κι ας ντρέπονται
να κρατήσουν μπαστούνι.
Πότε θα καταλάβουν ότι στις συνεντεύξεις που δίνουν ως τυφλοί ή με πρόβλημα
όρασης αντιπροσωπεύουν, θέλοντας και μη, όλους τους υπόλοιπους και όχι μόνο
τον εαυτούλη τους?
Πότε θα κατανοήσουν ότι συμφωνώντας με αυτές τις "παγκόσμιες ημέρες" ότι
απλά κερδίζουν μια ημέρα προβολής και τις υπόλοιπες 364εις είναι στα αζήτητα
με την πολιτεία να τους γράφει στα παλιά της τα παπούτσια?