[orasi] Re: ΑνακοίνωσηΕθνικήςΟμοσπονδίαςΤυφλών

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Oct 2010 19:33:00 +0300

Βλέπω πως η λίστα συμμετέχει δραστήρια στις εκλογές. ήδη δύο φίλοι από εδώ
συμμετέχουν μέχρι στιγμής βέβαια μια και δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί οι
συνδυασμοί σε όλους τους δήμους πράγμα που θα γίνει τις επόμενες μέρες.
Πάντως θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία ως ένας και εγώ συνυποψήφιος
περιφεριακός σύμβουλος στον συνδυασμό του Γρηγόρη Ψαριανού «Αττική γη» που
στηρίζεται απο την δημοκρατική αριστερά. Χθες έγινε η παρουσίαση του
ψηφοδελτίου.