[orasi] Re: ΑνακοίνωσηΜαθητικήςκοινότηταςΚΕΑΤ

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Oct 2010 12:53:11 +0300

    καλή σας μέρα..ίσως παίζει σημαντικό ρόλο και η διαφορά του χρόνου που
βιώνουμε το πρόβλημα ο κάθε ένας ξεχωριστά.. πιθανότατα επειδή εγώ είμαι
καινούρια θέλω απο κάθε τι να μαθαίνω καινούρια πράγματα και οι απαιτήσεις
μου είναι μεγάλες.. είμαι ακόμη στην αρχή,σαν ένα παιάκι του νηπιαγωγείου
που ο εγκέφαλος του είνα σαν ένα σφουγγάρι που θέλει να ρουφήξει και την
κάθε σταγόνα... καταλαβαίνω πως για σας είναι κάτι κορεσμένο,έχετε μεταβεί
απο το στάδιο της αναζήτησης και είναι λογικό.. απλά επειδή δεν μου αρέσει
να γεμίζω το μυαλό μου με πληροφορίες που στο στάδιο που βρίσκομαι εγώ αυτή
την στιγμή, είχα την ανάγκη να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με αυτά που
συζητάτε.. θα μου πείτε πως μπορώ να το ψάξω και μόνη μου,εγώ όμως ήθελα να
ακούσω τους διαλόγους σας και να μ΄΄αθω απο εσάς.. γιατί είναι διαφορετικό
να μαθαίνεις μια πληροφορία και διαφορετικά να μαθαίνεις τον αντίκτυπο που
έχει σε ανθρώπους σαν και σ΄νεα η συγκεκριμένη πληροφορία..