[orasi] Re: Ποιητικό Κουΐζ

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Oct 2010 16:30:31 +0300

ντρέπομαι που το λέω, όμως από ποίηση, έχω μαύρα μεσάνυχτα. ώσες φορές
προσπάθησα να διαβάσω, την άφησα στη μέση. μου είναι αδύνατων να την
κατανοήσω. ευτυχώς που υπάρχει η μελοποιημένη ποίηση, γιατί διαφορετικά δε
θα ίξερα τι γράφει ο Καβαδίας, ή αυτοί που έχουν μελοποιηθεί τα ποιήματά
τους. οπότε φίλε, από μένα μην περιμένεις. τώρα θα αναρωτιέσαι πως ασχολούμε
με στίχους. η κύρια ασχολία μου είναι με τραγούδια και όχι με ποιήματα.