[orasi] Re: ΑνακοίνωσηΜαθητικήςκοινότηταςΚΕΑΤ

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Oct 2010 08:06:50 +0300

εγώ εδώ είμαι καιστηνπροηγούμενη κατάληψη πήγα και εκεί. δεν θα σταθώ για
τις ειρωνίες και τον χλεβασμό που δέχτηκα απο συγκεκριμένα α΄τομα της έσκ
αυτά τα αντιπαρέρχομε και στέκομε στήν ουσία. νομίζω πώς και οτελευταίος
δικαιούτε κάπια ενημέρωση από τούς ίδιους τους υποτιθέμενους καταλιψείες.
τήν ενημέρωση αυτή  δεν είχα και δεν έχω. αν αυτό είναι παράλογο τότε τι να
κάνουμε θα ενημερωνόμαστε απο τον ριζοσπάστη και θα στρατευόμμαστε κατά τα
παραγκέλματα του κ.κ.ε,  στίς  κατά παραγκελίαν και στιμένες καταλήψεις.
τέλος δεν ξέρω πιά απο τις δύο εκδοχές θα διαλέξη ο φίλος ζώης, δηλαδή μας
ξέρουν η μας έχουν απορίψη οι μαθητές χωρίς να μας γνωρίζουν, αλλά θεωρό
πω΄ς και τόν μεγαλύτερό μας αντίπαλο αξίζη τόν κόπο να τόν  συζητάμε και να
του εκθέτουμε τίς θέσεις μας. αλλιώς καθένας στο ματρί του και ας κράζη από
εκεί και τελειώσαμε.