[orasi] Re: Η απόλυση

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Sep 2010 08:30:26 +0300

Τόσα χρόνια δενμπόρεσαν ούτε με πολιτικά επιχειρήματα, ούτε με σηκοφαντίες,
μέσω του αστικού τύπου που ελέγχουν οι κυβερνήσεις και ιδιαίτερα το ΠΑΣΟΚ να
καταστήσουν ένοχο ή συνένοχο το ΚΚΕ, στο βρώμικο πολιτικό τους παιχνίδι.
Τώρα το παιχνίδι τους το έχουν μεταφέρει στις ιστοσελίδες, γιατί μέσα από
τις ιστοσελίδες δεν φαίνεται καθαρά ο ενορχυστρωτής, ο σηκοφάντης και ο
λασπολόγος και αυτοί που κρύβονται πίσω από αυτά τα άρθρα είναι γέννημα και
θρέμμα ενός σάπιου πολιτικού συστήματος, και λίγο σημασία έχει αν το
kontra.gr ελέγχεται ή όχι από τον κουρή, είναι και αυτό μέλος της Λερνέας
Υδρας του αστικού πολιτικού αμοραλισμού. Οσο για τους χαρακτηρισμούς που μου
λες ότι αναφέρω, σε ενοχλούν απ' ότι κατάλαβα περισσότερο απ' ότι η
ανηθικότητα των λασπολόγων του ΚΚΕ!
Ζώης