[orasi] Re: Η απόλυση

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2010 12:39:39 +0300

ψυχρεμία Ζώη. ψυχρεμία. μην κάνεις έτσι. πότε ρε θα καταλάβαιτε εσείς οι
αριστεροί ότι πρέπει να τα βρείτε μεταξύ σας; ότι είναι περισώτερα αυτά που
σας ενώνουν από αυτά που σας χωρίζουν; ότι όσο διχάζεστε παίζετε το παιχνίδι
των μεγάλων; και λέω εσείς, γιατί εγώ είτε το έχω καταλάβει προπολού, είτε
ίσως να μην είμαι σε θέση να εντάξω τον εαυτό μου κάπου.