[orasi] Re: ΠροσφυγήτηςΕθνικήςΣυνομοσπονδίαςΑτόμωνμεΑναπηρίακατάτουΜνημονίουστοΣτΕ

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2010 08:31:20 +0300

άννα μαρία, αυτή είναι μιά λογική του πάς μη έλλην βάρβαρος. εκτός απο τους
ελάχιστους διεφθαρμένους που όλοι τους γνωρίζουμε, όλοι οι συνάδελφοι
ανεξάρτητα απο το που ανήκουν πολιτικά αγωνίζονται καθημερινά με τον τρόπο
που ο καθένας επηλέγη για την επύληση των ζητημάτων του χώρου. εύσημα η
απαξίωση δίνη μόνο η ζωή και η κοινωνία. αφορισμοί και συνταγές κοινωνικής
δράσης δεν υπάρχουν.