[orasi] Re: Η απόλυση

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Sep 2010 22:37:47 +0300

ναι αλλά θα μπορούσαν κάλιστα να τους χρησημοποιήσουν ως τέλιο άλοθι για τις
δικές τους απολήσεις. θα μπορούσαν να πουν με ελαφριά την καρδία, ότι αφού η
τυποεκδωτική αναγκάζεται να προβεί σε απολήσεις, φανταστείτε πως έχουν τα
πράγματα. η ουσία όπως είπα και παραπάνω είναι πως δε φαίνεται πουθενά οι
απολημένοι αυτοί να αντιδρούν.