[orasi] Re: ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Sep 2010 14:08:36 +0300

νομιζω οτι μου δωσατε μια πολυ σπουδαια απαντηση και την ευκαιρια να σκεφτω
πολλα πραγματα...σασ ευχαριστω..χαιρομαι που ειδα με μια αλλη ματια τον ορο
του κατεστημενου.. δωστε μου και τον χρονο να δω που ανηκω.. στουσ ανθρωπουσ
που σκεπτονται και απορριπτουν ή σε αυτουσ που δεν εχουν μπει στη διαδικασια
να απορριψουν αυτα που σκεφτονται.. και το νοημα σε ολα αυτα ειναι να σε
αποδεκτει η κοινωνια και να γινει΄σ μελοσ τησ ή να δεισ πωσ μπορεισ να
αλλαξεισ αυτα που σε ενοχλουν  πραγματικα, δεν ξερω τι να κανω.. εχω
μπερδεφτει.
ειναι πολλα που μασ βομβαρδιζουν καθημερινα και ... νομιζω οτι μασ πνιγουν
με απανωτα μηνυματα που δεν εχουμε τον χρονο να τα