[orasi] Re: ΕΠΙΣΚΕΨΗΤΗΣΓΓΤΗΣΚΕΤΟΥΚΚΕΣΤΗΣΧΟΛΗΤΥΦΛΩΝΒΟΡΕΙΟΥΕΛΛΑΔΑΣ

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Sep 2010 12:52:35 +0300

Καθόλου άλλο.
Ξέω τι λέω.
Δεν διαφωνώ πως οι Πολιτικοί έχουν βαρήτητα σε μια επίσκεψη, ειδικότερα σε
αυτά που λένε, αλλά εγώ μιλάω για πράγματα και καταστάσεις που γνωρίζω
καλύτερα, και λόγω του ότι μένω εδώ περισσότερα χρόνια, και λόγω του ότι
υπήρξα στο Δ.Σ της σχολής.
Ξέρω πρόσωπα και πράγματα από την καλή, και από την ανάποδη.
Δεν είναι όμως η ώρα να πω περισσότερα, έχουμε για αυτά καιρό.