[orasi] Re: αλαγήτουόρουάτομαμεειδικέςαναγκες

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Sep 2010 17:54:11 +0300

Οι δύο τελευταίες σειρές αρκούν:
«ο κεντρικός έλεγχος, και ο κεντρικός σχεδιασμός ως βασικό εργαλείο της
λαϊκής εξουσίας. Έτσι θα εξασφαλίζεται ότι ο παραγόμενος πλούτος και τα
επιτεύγματα
της επιστήμης και της τεχνολογίας θα κατοχυρώνουν την κάλυψη των συνεχώς
διευρυνόμενων λαϊκών αναγκών.»
Σωθήκαμε. Είδαμε πως διένυμε τον πλούτο η παλαιά Σοβιετία. Και φαντάζομαι
πως όποιος δεν συμφωνεί με τον κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας δεν έχει
θέση στο κάλεσμα της ΣΕΑΝ. Αυτό στην αριστερή φρασιολογία λέγεται
σεχταρισμός. Επι το λαικότερον στενοκεφαλιά.