[orasi] Τι τραβούν οιτηλεφωνητές

  • From: Ανδρεας Χριστοφορου <axionna@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Sep 2010 21:11:49 +0300

From: KYRIAKOS AVRAAMIDES [mailto:kyr_ammox@xxxxxxxxx]
Sent: Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2009 12:08 πμ
To: markosliasidis@xxxxxxxxxxxxxx
Subject: 11888! Τι τραβάνε οι τηλεφωνητές!!!!!!!.........]

τραβάνε οι τηλεφωνητές!!!!!!!.........]

11888...!

Τα τρελά του ΟΤΕ!.

- Θέση 42, καλημέρα σας.
- Θα ήθελα τα Laser Line Clinics, τα ινστιτούτα αισθητικής.
- Για ποια περιοχή;
- Ε, τα κλασικά. πόδια, μασχάλες, μπικίνι.

- Θέση τάδε, καλημέρα σας.
- Θα ήθελα τον κύριο Παπαδόπουλο.
- Το μικρό;
- Μέσα είναι! Κοιμάται!

- Θέση τάδε, καλημέρα σας.
- Γεια σας, θέλω το σχολείο στη στροφή.
- Ποιο σχολείο είναι στη στροφή, κυρία μου; Σε ποια πόλη είστε;
- Το σχολείο, καλέ! Εδώ στη στροφή, πιο κάτω!
- Ναι, κυρία μου, αλλά σε ποια πόλη είστε και σε ποια οδό είναι το σχολείο;
Έστω, τι σχολείο είναι; Δημοτικό, γυμνάσιο; Και σε  ποια πόλη;
- Καλά, ποιο είναι στη στροφή δεν το ξέρεις; Εσύ σχολείο δεν πήγες;;;
(τελικά ήταν το 2ο Γυμνάσιο Τρικάλων.)

(όταν δούλευα στο μεσημβρινό ωράριο.)

- Καλησπέρα, θέση τάδε.
- Βρε, κορίτσι μου, καλημέρα! Να σε ρωτήσω κάτι;
- Βεβαίως, πείτε μου για ποια πόλη.
- Εγώ είμαι στη Θήβα. Και κατά τις 12 έβαλα κατσικάκι στο φούρνο. Θα 'χει
γίνει μέχρι να φτάσουν τα παιδιά απ' την Αθήνα;;;

Στην παρακάτω κλήση κόντεψα να φάω το ακουστικό!!!!!!!........
- Καλημέρα, θέση τάδε.
- Θέλω τον Ευάγγελο Ξανθόπουλο, αστυνομικό, στη Θεσσαλονίκη.
- Στη Θεσ/κη δεν υπάρχει αυτό το όνομα καταχωρημένο.
- Είναι ανάγκη, να το βρεις.
- Υπάρχουν άλλοι Ξανθόπουλοι, αλλά όχι Ευάγγελος αστυνομικός.
- Ψάξε \με άλλο αυτόματο, Περαία, Βασιλικά οτιδήποτε!
       Τέλος πάντων, κατέληξα να ψάχνω όλα τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης,
αλλά  τίποτα. Ο τύπος να τα 'χει πάρει και να φωνάζει μες στ' αυτί μου.
- Θέλετε να δω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία;
- Να δεις και να το βρεις! Ανάγκη λέμε!
       Τελικά, καταλήγω να ψάχνω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, Δυτική και
Ανατολική.
- Δεν υπάρχει, κύριε αυτό το όνομα! Θέλετε κάποιο άλλο, κάποιον συγγενή; Δεν
μπορώ να ψάξω σε όλη την Ελλάδα και είστε ήδη πάρα πολύ ώρα στη γραμμή!
- Όχι, δεν χρειάζεται! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!! Απλά έχω κάνει το νούμερο μου απόρρητο
και ήθελα να δω μήπως μ' έχετε καταχωρήσει πουθενά αλλού!
# ! * @ * % `~

- Καλησπέρα, πες μου λίγο το νούμερο του Νίκου.
- Ποιου Νίκου;!
- Ε, του Ευαγγελάτου κοπελιά! Δεν βλέπεις τηλεόραση;!

(επίσης δεν θα ξεχάσω αυτή την κλήση.)
- Καλησπέρα, θέση 18.
- Θέλω το γιο μου!
- Πού βρίσκεται ο γιος σας;
- Στο Αλιβέρι! Άντε, γρήγορα!
- Τ' όνομα του;
- Και τι σε νοιάζει εσένα;
- Πώς θα βρω το τηλέφωνό του χωρίς όνομα, κυρία μου;
- Ναι, ναι! Σας ξέρω εσάς, παλιό-πουτάνες! Θέλετε να τον τυλίξετε για το
διαμέρισμα!
:-/ .

- Καλησπέρα, θέση τάδε
- Αχ, συγγνώμη που σας ενοχλώ τέτοια ώρα.