[orasi] Re: ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Aug 2010 09:06:51 +0300

Ζώη, ζω στην ίδια κοινωνία πους ζεις και εσύ και έχω τις ίδιες εμπειρίες
όπως και εσύ. Αυτό που οφείλει η κάθε πολιτική δύναμη είναι να παρουσιάσει
το δικό της μοντέλο αν κυβερνούσε. όλα τα άλλα παραπέμπουν σε μειζέρια και
μεμψημοιρία. Αν κυβερνήσει η Παπαρήγα στο μέλλον τα ίδια θα της έλεγε
κάποιος άλλος Ζώης. Και τέλος ποιος σου είπε πως η λειτουργικότητα της
αναπηρίας είναι κακό πράγμα. Κάθε άλλο. Γιατί για παράδειγμα κάποιος αν με
την χρήγηση ειδικών γυαλιών έχει πλήρη αποκατάσταση της όρασης του να
λαμβάνει επίδομα τυφλότητας. Ας μην πληρώνει τίποτα για την απόκτηση των
γυαλιών. Κοινή λογική χρειάζεται ώστε οι δημόσιοι πόροι να διαχειρίζονται με
την λογική όπως διαχειριζόμαστε τα χρήματα στο σπίτι μας.