[orasi] Re: ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Aug 2010 20:05:30 +0300

Η ανομία και η διαφθορά συντηρείται και με προοδευτικό μανδύα στο όνομα της
μη περικοπής των δικαιωμάτων. Είναι άθλιο και απαράδεκτο να υποστηρίζουν
φορείς και να εναντιόνονται σε διαδικασίες επανεξέτασης επειδή υπάρχει
κίνδυνος περικοπών. Φυσικά βολεύεται ένα ολόκληρο σύστημα από αυτή την
κατάσταση. Η εσαμεα βολεύεται από τα ρουσφέτια και η σεαν έχει κάτι να λέει
για να δικαιολογεί την ύπαρξη της. Επομένως και οι δύο βολεύονται να μείνουν
τα πράγματα ως έχουν. Δηλαδή ότι χειρότερο και συντηριτηκότερο.
Να περάσςεις όμορφα και καλή επιστροφή,