[orasi] Re: "ΔενΠληρώνω...Σηκώστεμαςτιςμπάρες...""

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Aug 2010 22:27:31 +0300

Καλέ φίλε, τα πράγματα έχουν ως εξής.
με την απόφαση Αριθμ. Δ16γ/114/13/127/Γ/17/03/2008
που αποτελεί συνέχεια προηγούμενων υπουργικών αποφάσεων δίνεται η δυνατότητα
διέλευσης των αναπηρικών αυτοκινήτων στις εθνικές οδους. Σήμερα όμως πλέον
το δημόσιο λόγω των αυτοχρηματοδοτούμενων έργων ουσιαστικά δεν έχει την
κυριότητα των εθνικών οδών. έτσι πλέον αυτές οι υπουργικές αποφάσεις
καθίστανται γράμμα κενό εφόσον κυριαρχούν οι συμβάσεις κατασκευής των δρόμων
μεταξύ ιδιοτών και του δημοσίου. Και φυσικά δεν έχουν προβλεφθεί οι σχετικοί
όροι σε αυτές τις συμβάσεις. Και βέβαια η Εσαμεα όπως και οι υπόλοιποι
φορείς δεν διεκδίκησαν απο την κυβέρνηση Πασοκ και Ν Δ να συμπεριλάβει
σχετικό όρο στις συμβάσεις. Το πρόβλημα αυτό έχει ξεκινήσει απο το 2000
παράδειγμα η ατττική οδός όταν δηλαδή ξεκίνησαν τα αυτοχρηματοδοτούμενα
έργα. Αυτή είναι η κατάσταση.