[orasi] Re: Η Παναγίακαιοιθαυματουργέςτηςεικόνες

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2010 17:11:10 +0300

Αυτό με της διάφορες εικόνες αγκίζει τα όρια της ιδολολατρίας. Η Παναγία
είναι μία κι αν είναι να βοηθήσει τον πιστό, θα τον βοηθήσει είτε
προσευχηθεί μπροστα σε εικόνα, είτε όχι, αρκεί να πιστεύει πραγματικά. Αυτά
είναι επινοήματα των ανθρώπων που τώρα αποσκοπούν σε χρηματικό κέρδος και
παλαιότερα σε έλεγχο και εξούσια μέσο του φόβου.