[orasi] Re: σωματείοεργαζομένων,σχολήςτυφλώνθεσσαλονίκης

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2010 11:41:17 +0300

καλημέρα.βέβαια η απάβντησή μου στο θέμα αυτό ερχεται λίγο αργά αλλά ειναι
τοσα πολλά τα μηνύματα πουερχονται στο μέιλ μου, που δεν προλαβαίνω να τα δω
ποτέ στην ωρα τους.οποιος ειναι εξω απτο χωρό πολλά τραγουδια ξέρει.εγω θα
σου βάλω το ερώτημα ευθέως. εσυ προσωπικά σαν ανθρωπος.αν ειχες οικογένεια
καίγια κάποιους μήνεςδεν θα σε πλήρωναν, τι θα εκανες;μήπως ιθα επρεπε για
τους μαθητεςπου χανουν τα μαθήματά τους,να ενδιαφερώταν λίγο και η
κυβέρνηση;