[orasi] Re: ΙΚΑ

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Jul 2010 14:51:14 +0300

From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, July 20, 2010 2:06 PM
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [orasi] Re: ΙΚΑ

> άννα μαρία, το μέλλον δεν μπορή να είναι ποτέ γνωστό. μήν απογοητεύεσε,
> πάλεψε όσο μπορής, ρίξε τα λιθαράκια σου στην κοινωνία και κάπια στιγμή θα
> αποδώσουν. όμως μην περιμένης να τα δής άμεσα. χτίζουμε για της επόμενες
> γενιές. τώρα θα μου πής εσείς τι χτίσατε γιαμας τους νέους? η απάντηση
> είναι
> σαν γενιά τίποτα. κάπιοι λίγοι γραφικοί χτίζουν, οι υπόλυποι τρώνε  απο τα
> έτοιμα.
ίσως φταίει η ανυπομονησία της ηλικίας μου,αλλα θέλω να βλέπω άμεσα τα
αποτελέσματα των δικών μου πράξεων  ή των γύρω μου..όταν θέλεις να
δημιου΄ργήσεις ένα οικοδόμημα το πρώτο που βλέπεις είναι η βάση,το θεμέλιο
και απο κεί και πέρα ξεκινάς και χτίζεις... οπότε στην συγκεκριμένη
περίπτωση πώς μπορώ εγώ και ο κάθε ένας που έχει όραμα να  ξεκινήσει να
χτίσει σε σαθρό θεμελιο που είναι υπο κατάρευσή΄είναι μαθηματικώς
αποδεδειγμένο πως όσο καλά και αν είναι τα λιθαράκια το οικοδόμημα θα
κατεδαφιστεί.. μπορεί να ακούγεται πεσιμιστικό αλλά, έτσι είναι, η
κατάσταση..