[orasi] Re: ΙΚΑ

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Jul 2010 15:57:59 +0300

Ανναμαρία, κάνεις καλά που γράφεις. Ο κόσμος ποτέ δεν άλλαξε με τον
ρεαλισμό. Αλίμονο αν πεθάνει το όραμα και η ουτοπία. όσο για το παρελθόν που
έγραψες να είσαι σίγουρη πως τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα σε σχέση με το
σήμερα. Απλά οι μεγαλύτεροι άνθρωποι θεωρούν πως όταν ήταν αυτοί νέοι τα
πράγματα ήταν καλύτερα. όσο μεγαλώνςις νοσταλγείς πιο πολύ το παρελθόν. Αυτό
που πρέπει να κάνεις είναι να σκέπτεσαι, να αμφισβητείς τα πάντα, τίποτα δεν
είναι δεδομένο.