[orasi] Re: τα μμεπροσβάλουνσυνειδητατα ατομαμεαναπηρία

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Jul 2010 18:29:23 +0300

Τον έχω δει τον Στέλιο (τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά) σε πολλές εκπομπές,
αλλά τώρα το κατάλαβε ότι τα ΜΜε λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο?
Καταλαβαίνω ότι ενδεχομένως να αισθάνονται/πιστεύουν, κι ο Στέλιος κι ο
Βαγγέλης (που αναφέρεται ο Στέλιος και όλοι καταλάβαμε ποιος είναι), ότι
έχουν να δώσουν και να διεκδικήσουν ένα καλύτερο αύριο για τα ΑΜεΑ, γιατί
όμως δεν το κάνουν σε ένα blog όπου θα μπορούν να γράφουν ακριβώς αυτό που
θέλουν χωρίς ο οποιοσδήποτε δημοσιογράφος να το πάει μόνο εκεί που θέλει?
Δεν γνωρίζουν ότι οι άνθρωποι αυτοί κάνουν την δουλειά τους? Και για να
συνεχίσουν να έχουν την δουλειά τους πρέπει να φέρνουν και νούμερα στο
κανάλι? Δεν σκεφθήκανε ποτέ ότι υπάρχουν και άλλοι που έχουν πραγματικά να
δώσουν και όμως δεν βγαίνουν στο γυαλί? Δεν αναροτήθηκαν ποτέ τογιατί?
Χρησιμοποιήσαμε τα ΜΜΕ καλά καλά και τώρα μας ξινίζουν. Εγώ αυτό έχω να πω.