[orasi] Re: έτσι απλάσενέουςκεάδες

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Jul 2010 10:54:27 +0300

Τελικά αποτελεί πάγια τακτική των νεοελλήνων έτσι? Μου θυμίζει την κατάσταση
στο ΟΣΕ όταν ταξίδευα συχνά: Έκοβαν απ' τα γκισέ εισιτήρια και γέμιζαν το
τρένο με όρθιους. Οι μεν όρθιοι παραπονιόνταν στον εισπράκτορα γιατί
ταξιδεύουν όρθιοι ενώ έχουν πληρώσει (πράγμα το οποίο τους γινόταν γνωστό
όταν βγάζαν το εισιτήριο, αλλα προκειμένου να ταξιδέψουν...). Και οι δε
καθισμένοι επιβάτες γιατί ήταν οι όρθιοι σαν χάροι πάνω απ΄' τα κεφάλια τους
επί  πόσες ώρες. Ήταν και θέμα ασφάλειας έτσι.
Μόλις έμπενε στο βαγόνι ο εισπράκτορας να ακυρώσει τα εισιτήρια, γινόταν
κόλαση. Του την πέφταν όλοι μαζί και έτρωγαν τον άνθρωπο. Κανείς όμως
κατεβαίνοντας δεν πήγαινε να συμπληρώσει μια φόρμα παραπόνων.
Φωνάζουμε σε όποιον βρούμε -έτσι για να ξεσπάσουμε δεν μας ενδιαφέρει αν
φταίει ή δεν φταίει αυτός- και όχι εκεί που πρέπει.