[orasi] Re: ΠερικοπέςμισθώνστονΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Jul 2010 07:18:06 +0300

εδώ υπάρχει μία άλη σχέση εργασίας, που νομίζω ότι αποδέχονται και οι 2
πλευρές. αν οι εργαζόμενοι του ριζοσπάστη δεν την αποδέχονται, ας
διαμαρτυρηθούν. τώρα θα μου πεις ότι φοβούνται μήπως αποληθούν; δε νομίζω
ότι θα γίνονταν κάτι τέτοιο, μιας και θα έβρισκαν πρόθυμα όλα τα μ μ ε, να
φιλοξενήσουν μία τους συνέντεφξη. πιστεύω λοιπών πως αποδέχονται
αδιαμαρτύρητα τις περικοπές συνισφορές προς το κόμα. είναι δικαίομά τους
νομίζω.