[orasi] Re: ανα΄λγητηαπόφασητων κτελεις βαροςτωνανθρώπωνμεαναπηρία

  • From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Jul 2010 09:40:55 +0300

τελικά ποιοι είναι οι ανάλγιτοι; τα κτελ που κόβουν το μισό; ή το υπουργείο
που δεν πληρώνει γι'αυτό; θα τρελαθούμε τελίος μου φαίνεται. και πως κύριε
πρόεδρε της εσαμέα να δίξουμε ανιπακοή όταν ο ισπράκτορας δε θα μας εκδίδει
το μισό ισητίριο; πάντως αυτή η ανιπακοή, μου θυμίζει κάτι από Παπαρήγα.
προσέξτε κύριε πρόεδρε μη σας πάρει χαμπάρι ο Γιώργος και σας περάσει για
κομουνιστή.