[orasi] Re: αγώναςγιαναμήνκλείσειησχολήτυφλών

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Jun 2010 16:27:22 +0300

Ναι, ποτέ δεν είναι αργά! ας το κάνουμε έστω και τώρα, θα ήταν κρίμα να
κλείση μια σχολή από τηνν οποία περάσαμε και εκπαιδευτήκαμε ώστε να είμαστε
κάτι σήμερα.
Ναι, πρέπει να δώσουμε ότι δύναμη έχουμε προς αυτή την κατεύθυνση.
Μένει να δούμε πρακτικά τι θα συμβεί, αν, και πότε θα συμβεί.
Αναμονή λοιπόν, σε λογικά πλαίσια όμως.