[orasi] Re: Γιαναθυμηθούμελίγοταγεγονότα

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Jun 2010 09:59:27 +0300

Νίκο δεν υπάρχει καμία αλλαγή στάσης. Απλά τώρα συζητάμε το νομικό μέρος το
οποίο είναι διαφορετικό από το πολιτικό. Και η ΕΣ Νίκο αποφάσισε να επιλέξει
αυτό να δώσει την μάχη της. Επομένως έχεις πάρει την απάντηση μου σε αυτό
που ρώτησες. Ισχύει ότι έχω γράψει στο σχετικό μου άρθρο με τον τίτλο
«αναπηρικές οργανώσεις στην τροχιά του επιχειρείν». Εν ολίγοις αυτό το
μαγαζί δεν έχει τίποτα να προσφέρει στον χώρο. Και ειδικά αυτές τις μέρες το
ζούμε πιό έντονα όσο ποτέ.  Πιστεύω πως σύντομα θα φανούν και οι σχετικές
αυταπάτες.