[orasi] Re: μύνημααυτόματουτηλεφωνιτήπανελληνίουσυνδέσμουτυφλών

  • From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jun 2010 08:33:03 +0300

πως ρε φίλε ήταν νόμημη η άλη πλευρά αφού δεν υπείρχε απαρτία; εφ'όσων δεν
υπείρχε απαρτία, τίποτα δεν ήταν νόμημο. νομίζω πως καταλαβαίνω αυτό που
υποστηρίζω. τη δική σου θέση πάνω στο θέμα αδυνατώ να κατανοήσω. σε ρώτησα
σε προηγούμενο μήνημά μου τι θα έκανες στη θέση μας και μου απαντάς, αυτό
που κάνω. εγώ όμως θέλω να μου πεις τι θα έκανες αν δεν είχες διαγραφεί
απ'τον π σ τ και ήσουνα εκείνη τη μέρα στην αίθουσα.