[orasi] Re: τοπαμεκατέλαβετηνδευαττρίπολης

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 May 2010 02:29:54 +0300

13 Ιαν. 04
—  «Η Δημοτική Αρχή ακολουθώντας την αρχή της ίσης αμοιβής για ίση εργασία
φρόντισε για την πλήρη

μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη των συμβασιούχων εφαρμόζοντας διαδοχικές
δίμηνες συμβάσεις έως

την εκδίκαση της υπόθεσής τους, ενώ μέχρι σήμερα έχει καταβάλλει τα
δεδουλευμένά τους». Αυτά

αναφέρονται σε δελτίο Τύπου, της Δημοτικής Αρχής Νίκαιας, που απαντά σε
ανυπόγραφη ανακοίνωση,

που κυκλοφορεί στην πόλη της Νίκαιας, το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Σε αυτήν την ανακοίνωση, σημειώνεται ότι οι συμβασιούχοι ζητούν από την
κυβέρνηση να πάρει θέση,

επισημαίνεται ότι οι συμβασιούχοι εργάζονται χωρίς μισθό και ΙΚΑ και
διατυπώνονται αιχμές κατά

της δημοτικής αρχής της Νίκαιας.
Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Οι συμβασιούχοι απαιτούμε η κυβέρνηση
να πάρει θέση. Ο

Αγωνιστής της Δημοκρατικής Ενότητας, Στέλιος Μπενετάτος καταργεί το νόμο και
αυθαιρετεί. Οι

δικαιωμένοι συμβασιούχοι εργάζονται χωρίς μισθό και ΙΚΑ. Απαιτούμε Συλλογική
Σύμβαση Εργασίας,

πλήρη ασφαλιστική κάλυψη και άμεση καταβολή των δεδουλευμένων».
Σύμφωνα με την απόφαση προσωρινών ασφαλιστικών μέτρων του δικαστηρίου, οι
συμβασιούχοι της

ΔΕΤΕΟΠΑΝ μπορούν να επιστρέψουν στην εργασία τους και η Δημοτική Επιχείρηση
έχει την υποχρέωση να

τους καταβάλλει το ποσό των 300 Ευρώ (μεικτά) μηνιαίως.
Εντούτοις, από την πλευρά της η Δημοτική Αρχή της Νίκαιας, θεωρεί ως
«απαράδεκτη και ανεφάρμοστη

αυτήν την απόφαση του δικαστηρίου, γιατί τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά μέτρα
στρέφονται εναντίον

της υπερχρεωμένης ΔΕΤΕΟΠΑΝ, ενώ η απόφαση του δικαστηρίου αφορά την
μειοψηφία των εργαζομένων

στην συγκεκριμένη Δημοτική επιχείρηση».
Η θέση της Δημοτικής Αρχής για την επίλυση του ζητήματος είναι η κυβέρνηση
να προβεί σε

μονιμοποιήσεις όλων των συμβασιούχων, που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς
ανάγκες και ταυτόχρονα να

καταργήσει οριστικά τον θεσμό των συμβάσεων.
«Οι μονιμοποιήσεις είναι αναγκαίο να συνοδευτούν από τα απαραίτητα κονδύλια
για την μισθολογική

και ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων, που εξακολουθούν να παραμένουν
όμηροι μίας πολιτικής

πελατειακών σχέσεων» τονίζεται σε ανακοίνωση του δήμου.