[orasi] Re: τοπαμεκατέλαβετηνδευαττρίπολης

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 May 2010 18:34:47 +0300

Στάθη κατά την γνώμη μου υπάρχουν δύο ζητήματα.
Α. Το Παμε κινείται επιλεκτικά χρησιμοποιόντας διαφορετικά μέτρα και σταθμά.
έχει παρατεθεί σχετικό παράδειγμα με τους εργαζόμενους στον δήμο Νίκαιας.

Β. Δεν έχει γίνει μια ειλικρινή συζήτηση στην κοινωνία όπως και σε όλα τα
πράγματα άλλωστε από την μία να διασφαλίζεται η ανάγκη για σταθερή εργασία
και από την άλλη σε περιπτώσεις που είναι υπαρκτές οι ανάγκες να υπάρχει η
δυνατότητα της μερικής απασχόλησης. Η διαφθορά και η έλλειψη ελεγκτικών
μηχανισμών κατέστησε το φαινόμενο της μερικής απασχόλησης καθεστώς και τα
δικαιώματα των εργαζόμενων κουρελόχαρτο. όμως πέρα απο τον ιδιωτικό τομέα
και το δημόσιο με την ευθύνη των κυβερνήσεων κράτησε όμηρους εκατοντάδες
χιλιάδες κόσμο σε συνθήκες δουλοκτητικές που όμως η ίδια η κοινωνία τις
επιβράβευε εθισμένη σε μια λογική της πελατείας. Σε αυτό το τοπίο και τα
αμεα υπέστησαν αυτή την ομήρία και αυτό το περιβάλλον έχει εκθρέψει και τους
γνωστούς νταβατζήδες της αναπηρίας.