[orasi] Re: ΚατήγγειλανταχαράτσιαστηνΥγεία

  • From: "Marily" <1markal@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 15:08:49 +0300

Κατα τήν αποψη μου όλα αυτα ειναι αλήθια , πιστευω πωσ θα έρθουν και
χειροτερα .
Ποιοσ θα αντιπαλεύσει για να σταματήσει αυτο το ΄χάλι και καθε ανθρωποσ να
εχει αυτα που του ειναι απαρέτιτα για τήν υγεία του , τήν παιδία αλλα και
τήν καθημερινότητα του ;.From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>