[orasi] Re: γιάτουςανιδιοτελείς

  • From: Χρηστος Χατζης <hatzishr@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 May 2010 14:53:49 +0300

η απορεία που έχει διατυπωθεί κατα καιρούς για  αυτούς τους ανθρώπους της
προσφοράς, είναι, αν αθρίσεις τις αποζημειώσεις τους τα προεκλογικά τους
έξοδα είναι πολλαπλάσια και εδώ η απορεία ποτέ δεν πέρνει πιστική απάντηση.
και πόσα άλλα δεν έχουν ακουστεί, αλλά ποτέ δεν μαθένουμαι την αλήθεια,
την πραγματική αλήθεια.
εκείνο που εμένα με μπερδεύει πάρα πολύ είναι το περίφυμο
το περι ευθύνης υπουργών και λιπών πολιτικών προσώπων;
τί να τους χρειάζετε τώρα πιά αυτών των ανιδιοτελών καλών ανθρώπων;
λέτε να το καταργήσουνε; δεν είμαι εσιοδωξος.