[orasi] Re: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 May 2010 13:14:29 +0300

Ζώη, για να μην παρεξηγούμαστε πρώτα απο όλα η συζήτηση μας αυτή σε καμία
περίπτωση όπως και όλες οι άλλες εδώ δεν θα πρέπει να έχουν  χαρακτηριστικά
της προσωπικής αντιπαράθεσης αλλά πάνω σε καθαρή ιδεολογική βάση. Για αυτό
καλά κάνεις που διαφωνείς μαζί μου αυτό είναι δημοκρατία. Κατά τα άλλα τις
απόψεις μας και ιδίως με ποιούς είναι ο καθένας και ποια όχθη υπηρετεί το
δείχνει με την στάση της καθημερινής του ζωής που αποτυπόνονται και οι
πολιτικές του πράξεις. Αν για παράδειγμα θεωρείς αγωνιστικό εργατικό κίνημα
την συντεχνία των 300 λιμενεργατών που ενώ αγωνίζοταν υποτίθεται για να μην
ιδιωτικοποιηθούν τα λιμάνια και τσέπωσαν 80 εκατομμύρια ευρώ απο τα χρήματα
των φορολογουμένων και το θεωρείς αυτό εσύ ως ένα αγωνιστικό παράδειγμα
προφανώς έχουμε διαφορετική ιδεολογική και ηθική αντίληψη για το πως είναι
ένας κόσμος καλύτερος και πως πρέπει να αγωνίζεται το εργατικό κίνημα.