[orasi] Re: Άθλιαπαραποίησηδημοσιεύματοςαπότηνιστοσελίδατηςεθνικήςομοσπονδίαςτυφλών.

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 May 2010 00:41:33 +0300

νομίζω οτι το πρόβλημα της βιβής ειναι οτι επειδή αισθάνεται στέλεχος του
συνασπισμού και δεν κλίθηκε, γιαυτό και εγραψε την συγκεκριμμένη επιστολή.
ασφαλώς και δεν θα διαμαρτυρώταν αν εκανε κάτι τέτοιο το κουκουέ. πρώτα
πρώτα στο κουκουέ δεν θα πήγαινε, και δεύτερον πάσχει απο σοβαρό αντικουκουέ
συνδρομο.
προσέξτε, γιατί μουφαίνεται οτι σε λίγο θα πάσχει και απο αντισύν
συνδρομο.----- Original Message -----