[orasi] ΔΟΚΙΜΗ

  • From: "etbe" <info@xxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Apr 2010 11:45:58 +0300

Όλον τόν βίον ο Τυφλός, νύκτα λογιζόμενος, εβόησε πρός σέ Κύριε, Ανοιξόν μου
τάς κόρας, Υιέ Δαυϊδ, ο Σωτήρ ημών, ίνα μετά πάντων καγώ, υμνήσω σου τήν
δύναμιν.
Απόδοση.
Ο τυφλός, που νόμιζε πως όλη η ζωή του ήταν νύκτα, φώναξε με μεγάλη φωνή
προς Σένα Κύριε: Ανοιξέ μου τα μάτια, Υιέ του Δαυίδ, που είσαι ο σωτήρας
μας, για να μπορέσω κι εγώ ββλέποντας τα θαυμάσια δημιουργήματά Σου, να
υμνήσω την δύναμή Σου.