[orasi] Re: απο τονριζοσπάστη

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Mar 2010 09:48:24 +0200

α... σωστά..

From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, March 12, 2010 9:43 AM
Subject: [orasi] Re: απο τονριζοσπάστη

ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΎΡΗΞΗ ΤΟΥ 2002, ΑΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΚΑΛΆ, ΟΙ ΥΠΟΨΉΦΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΈΘΕΣΑΝ ΤΑ
ΔΙΚΙΟΛΟΓΙΤΙΚΆ ΤΟΥς, ΚΛΕΊΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΆΝΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑΤΏΠΟΥς ΊΚΑ, ΔΙΌΤΙ Η ΣΦΡΑΓΊΔΑ
ΠΟΥ ΈΦΕΡΑΝ ΤΑ ΠΟΣΩΣΤΑ ΑΝΑΠΗΡΊΑς ΤΟΥς, ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΣΤΡΟΓΚΗΛΉ, Ή ΔΕΝ ΉΤΑΝ
ΤΕΤΡΆΓΩΝΗ, ΔΕ ΘΥΜΆΜΑΙ ΚΑΛΆ. ΠΆΝΤΩς ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΠΈΦΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΆΞΟΥΝ ΤΗ
ΣΦΡΑΓΊΔΑ ΤΟΥς. ΚΑΙ ΚΑΛΆ, ΌΣΟΙ ΕΊΧΑΝ ΝΤΑΛΑΒΈΡΙ ΜΕ ΤΟ ΦΆΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΟ,
ΤΟ ΈΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΠΉΓΑΝ. ΑΝΑΡΩΤΙΈΜΑΙ ΤΏΡΑ ΕΓΏ, ΔΕ ΘΑ ΥΠΕΊΡΞΑΝ ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕ
ΘΑ ΤΟ ΕΊΧΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΘΕΊ; ΣΊΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟΊ ΑΠΟΚΛΉΣΤΗΚΑΝ ΛΌΓΟ ΤΟΥ ΣΧΉΜΑΤΟς ΤΗς
ΣΦΡΑΓΊΔΑς. ΑΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΚΑΛΆ, ΥΠΕΊΡΞΕ ΚΑΙ ΤΈΤΟΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΌ.