[orasi] Re: απο τον ριζοσπάστη

  • From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Mar 2010 09:50:03 +0200

ΚΆΤΙ ΆΛΟ ΠΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΆΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟ αΝΔΡΑΚΆΚΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΞΉς. ΑΠ'ΌΤΙ
ΓΝΟΡΊΖΩ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗ ΤΗς ΣΕΆΝ, Ο ΣΥΝΆΔΕΛΦΟς ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΉΦΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΉΜΟ,
ΜΕ ΤΕΤΡΑΕΤΉς ΣΎΜΒΑΣΗ ΑΥΤΉ ΤΗ ΦΟΡΆ. ΑΝΑΡΩΤΙΈΜΑΙ ΓΙΑΤΊ ΑΠΟΚΡΎΠΤΕΤΑΙ ΑΠ'ΤΟ
ΣΥΝΆΔΕΛΦΟ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΌ ΓΕΓΟΝΌς. ΑΣΦΑΛΏς, ΔΕ ΛΎΘΗΚΕ ΟΡΙΣΤΙΚΆ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΆ
ΤΟΥ, ΌΜΩς Η ΔΡΆΣΗ ΤΗς ΣΕΆΝ, ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΈΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΌΡΙΟ. ΚΡΑΤΆΩ ΒΈΒΑΙΑ
ΜΊΑ ΕΠΙΦΎΛΑΞΗ, ΜΉΠΩς ΠΉΡΕ ΥΠΟΣΧΈΣΕΙς ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΥΠΟΣΧΈΣΕΙς ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΈΛΟς ΔΕΝ
ΈΓΙΝΕ ΤΊΠΟΤΑ.