[orasi] Re: εθνικήομοσπονδίατυφλών

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Feb 2010 19:01:26 +0200

Εγώ Νίκο μίλησα για το ζήτημα ότι η ΕΟΤ εξαγγέλει κινητοποιήσεις και μετά ή
τις αναστέλει ή πηγαίνει να συνομιλήσει με τον όποιο υπουργο με 15 ή 20
άτομα κι' αυτό το λέει κινητοποίηση, και επιλαλέσθηκα το παράδειγμα το
περσινό που έβαλε πούλμαν για να πάει να συζητήσει το φορολογικό του
Αλογοσκούφη, κι αν θυμάμαι καλά ήσουν και συ που πήγες στη βουλή. Σε τίποτ'
άλλο δεν έφερα αντίρρηση, άλλωστε το ξέρεις και συ καλά ότι το αγωνιστικό
αναπηρικό κίνημα θα δώσει τις απαντήσεις του όπως τις έχει δώσει και τις
δίνει πάντα χωρίς φαμφάρες τύπου ΕΟΤ.
Ζώης