[orasi] Re: απο το καπιταλ

  • From: Χρυσούλα Καραθύμιου <chrisa66@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Feb 2010 21:03:04 +0200

έχω τέσσερις τηλεοράσεις εκ των οποίων οι δυο είναι φετινές, οι άλλες δυο
είναι παλιές θα τις πετάξω και ούτε που θα πάρω άλλες, με τα κομπιούτερ τώρα
βλέπουμε ότι θέλουμε αν κι εγώ και τα παιδιά μου δεν βλέπουμε σχεδόν ποτέ
τηλεόραση, ο Βαγγέλης βλέπει ταινίες και αγώνες. Θα ησυχάσω και από το
ξεσκόνισμα χαχαχααααα!