[orasi] Re: ΔηλώσειςτουΥπουργούεργασίαςΚ.Λοβέρδουγιατοασφαλιστικό

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Feb 2010 22:50:21 +0200

Ζώη, ο καπιταλισμός σου δίνει 10 για να σου τα πάρει στο δεκαπλάσιο.
Επομένως μην θεωρείς σίγουρο πως δεν θα σου δόσει. Βλέπε καταναλωτικά
δάνεια.
Κατα τα άλλα νομίζω πως η συνθηματολογία είναι καλή για τις διαδηλώσεις αλλά
για το γραφείο χρειάζονται προτάσεις. Για το ασφαλιστικό τώρα.

Είναι γεγονός πλέον πως απο το αναδιανεμητικό σύστημα περνάμε στο
κεφαλαιοποιητικό. Δηλαδή ανταπόδωση εισφοράς + σύνταξη. Σε πρακτικό επίπεδο
με αυτή την νέα λογική ο ν 612 είναι εκτός. Γιατί ποιος θα κάνει χρήση του
με σύνταξη 400 ευρώ.