[orasi] Re: ΕρώτησηγιατηνΑκαπέλα

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Jan 2010 11:22:46 +0200

Καλημέρα Στάθη. Κατ'αρχήν θα σου πρότεινα να επιστρέψεις στο jaws 10. Σε ότι
αφορά τον ορφέα.
Αν έχεις εγκαταστήσει το hal 6.50 στην συνέχεια κάνε αναβάθμιση από την
dolphin να γίνει 653. Αυτό θα σου αναβαθμίσει και τον ορφέα είναι η έκδοση
2.6. Στην συνέχεια απο το εικονίδιο του ορφέα θα τρέξεις το αρχείο install
runtime msapi4. Μετά το jaws λογικά θα πρέπει να τον αναγνωρίσει. Αυτά σε
ότι αφορά την έκδοση του jaws 9. Τώρα για το jaws10. Ισχύουν οι ίδιες
οδηγίες. Να προτιμήσεις να σου τρέχει ο ορφέας με το msapi4 και όχι το 5. Με
το msapi5 δεν δουλεύει σωστά τα Ελληνικά. Ανεπιφύλακτα θα σου πρότεινα να
μπεις στο
https://btsecuresession.com/meridian-one.co.uk/downloads/release/OrpPlus044SUW32_v302.exe
   Και να κατεβάσεις την έκδοση του ορφέα 302. Δουλεύει δοκιμαστικά πλήρως
για ένα μήνα. Μετά μπορείς να την αγοράσεις κοστίζει 40 ευρώ αξίζει τον κόπο
νομίζω. Για την εγκατάσταση του ισχύουν οι οδηγίες που έγραψα πάραπάνω.