[orasi] Re: βόλταμεταμάτιακλειστά

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Jan 2010 12:30:24 +0200

σαυτόν τον κόσμο ολα γίνονται νίκο μου. κι ο βαρδακαστάνης οπως ξέρεις ειναι
υπάλληλος του π.σ.τ. αλλλά ειναι και πρόεδρος της εσσαμέα. αύριο μπορεί ο
μαρκοστάμος να ειναι υπάλληλος της εσαμέα μεν αλλά καί πρόεδρος δε.ετσι θα
ελέγχει και καλύτερα τα πράγματα. για να τονβάλουν εκεί, κάτι εχουν στο νού
τους αυτοί. αβυσσος οι ψυχές των ανθρώπων.