[orasi] Re: βόλταμεταμάτιακλειστά

  • From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jan 2010 11:09:29 +0200

είναι αυτό που λέμε, θέλω να τ'ακούω. και με αφορμή αυτό θυμίθηκα ένα
ανέκδοτο. συναντάει κάπου ο Μητσοτάκης τη Δήμητρα Λιάνη. τι γίνεται Δήμητρα
της λέει, τι κάνει ο Ανδρέας; καλά, σκέφτεται αυτή, τα'παιξε ο γέρος. μα
κύριε Μητσοτάκη ο Ανδρέας εχει πεθάνει εδώ και χρόνια. μετά από λίγες μέρες,
η τύχη τα φέρνει έτσι και ξανασυναντιούνται. τι γίνεται Δήμητρα, τι κάνει ο
Ανδρέας; τον κοιτάζει, τον ξανακοιτάζει, σας ξανα είπα κύριε Μητσοτάκη ο
Ανδρέας πέθανε. την τρίτη φορά που ξανασυναντήθηκαν, το βιολί του αυτός. τι
γίνεται Δήμητρα; τι κάνει ο Ανδρέας; οπότε αυτή εκνεβρισμένη του λέει. γιατί
με ρωτάτε συνεχώς το ίδιο πράγμα; 2 φορές σας είπα ότι έχει πεθάνει ο
Ανδρέας. τότε αυτός την κοιτάζει, σκάει ένα χαμόγελο και της λέει. θέλω να
τ'ακούω.