[orasi] Re: ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΌ.

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Nov 2009 21:44:11 +0200

Μου φαίνεται τη διαφάνεια όποτε βολεύει την επικαλούνται κάποιοι, και την
επικαλούνται για να συγκαλύψουν άλλα πραγματικά προβλήματα που αφορούν το
λαό! Τώρα πόσο λαϊκίστικο ήταν η πρόταση του ΚΚΕ ότι ο διάλογος για το
ασφαλιστικό πρέπει να προβληθεί από τη τηλεόραση αυτό τό θεωρούν μόνο
εκείνοι που προτείνουν και τη δήθεν διαφάνεια, μάλλον έρχεται σε αντίφαση τα
λεγόμενά σου περι αδιαφάνειας!
Ζώης